Försvinn migrän, ryggont och sockerbehov!

Igår mådde jag lite sämre på eftermiddagen, hade ont i ryggen och höll på att få migrän när Åsa var här och fikade. Men drog mig iväg på min andra behandling ingen hos Dr Nie. Vinden ven och det spöregnade men i hennes hus var det varmt och jag räknade till 12 par skor plus mina, så många var där och fick nålar! Jag gick och la mig på en brits bakom ett skynke och så kom hon in. Jag berättade att jag hade ont, speciellt bakom de plåster som hon gett mig att ha på ryggen. 'Jag vet', sa hon bara och började sticka. När jag efter en bra stund fick vända på mig så stack hon en nål RAKT in i min migrän-smärta, ååååååååååååh vad ont det gjorde! Det kändes som det bara pulserade och som om nålen satt djupt inne i tinningen. Jag låg och lyssnade till alla andra som var där inne, hennes råd om att äta duvor och dricka citronvatten och längtade tills hon skulle ta ut mina nålar. En ramlade av min fot och den i tinningen var smärtsam.
.
Till slut kom hon och räddade mig från nålarna och masserade mig lite och när jag skulle klä på mig så hade jag en nål utstickandes från magen - ha ha. Tog hem den och visade Mark.
.
Idag har jag så mycket mindre ont i ryggen och migränen är borta just nu. Beror det på henne? Hon sa igår att hon även ska hjälpa mig med mitt sockerbehov, för hon säger att jag måste äta mindre godis. Så nu bär det iväg på mamma-grupp och öppen förskola sedan är det dags för mig att gå till henne, dag tre.
.
Wish me luck! :)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0