Höst

Visst är det härligt på hösten? Så vackert med all höstlöv och vackra färger och dofterna i luften. Jag har ju bott utomlands så många år och nu förundras jag av hur vackert det kan vara här i Sverige, ibland behöver man komma bort för att uppskatta saker igen. Igår promenerade jag och Harry till Liljeholmen, via Aspudden och sjön Trekanten och det var så vackert överallt. Han sov mestadels av vägen och när han vaknade tittade han förundrat på vattnet i sjön. Han undrade nog hur han ena sekunden kunde vara hemma i vårt trapphus och nästa vid en vacker sjö!
.
Vi promenerade sedan in i Liljeholmstorget lekte halva dagen med de andra mammorna i gruppen och bebisarna på öppna förskolan, Harrys polare. De har ju följts åt nu sedan i Mars, men man undrar om de känner igen varandra? Vem vet.
.
Nu ligger mitt hjärta och sover, han har varit så gråtig nu på morgonen (väldigt ovanligt!) och trött så jag hoppas att han inte håller på att bli sjuk. Om han mår bra sedan går vi kanske till Uppenbarelsekyrkan och sjunger lite med de andra bebisarna, annars får vi mysa här hemma.
.
Här är lite höstbilder från igår;
.
Och här hjälper Harry mig bygga sin nya leklåda från IKEA!
.


Kommentarer
Maria

Hmm...de där lådorna är inte helt lätta att få ihop om jag minns rätt.

2011-10-29 @ 21:42:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0