Mattis och Tobbe - kom tillbaka!!!!

Så har dagar och veckor flugit förbi, måste bli bättre på det här med bloggandet, eftersom det är som en dagbok för mig om jag glömt något som vi gjort, he he.
.
Så vad har hänt? Jo, Harry har fyllt 9 månader, haft sin första Harry-namnsdag (tvivlar på att Norman finns med på kalendern) och så har min kära syster och svåger varit här på besök och det var sååååååååååå himla mysigt. Vi hade middagar, var ute och shoppade, ute och åt mat, tjejkväll med mys medan karlarna var på Råsunda och såg fotboll, en riktig hit, Mark är helt salig nu efterråt för det var så bra, den bästa matchen han någonsin varit på tydligen. Wow! Känns konstigt nu när de farit, så tomt här hemma. (Bilder kommer snart.)
.
Idag är det förresten 3 månader tills jag börjar jobba igen.......... oh oh!!! Scary och exciting på samma gång! Men mest sorgligt dock.
.
Nej nu ska jag och min lilla snutt åka på mamma-grupp och öppna förskola. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0