Mita, Farnaz och Australien.

Alltså jag är så trött! Min lilla man vaknade så tidigt imorse och vägrade somna om. Sedan var vi hos Mita på Kungsholmen med Farnaz och lilla Nicole och hade superroligt hela dagen (Harry blev som förälskad i Mita!) och ikväll var jag på bostadsrättskurs inne i stan. Fy vad tråkigt det var, jag hade så ont i ryggen och kunde inte sitta still men samtidigt var det nog ganska nyttigt att få lite grundkunskaper nu när jag sitter i styrelsen. Jag insåg efter en kvart att jag absolut aldrig mer skulle kunna börja plugga igen.
.
Tänkte idag på att vi bodde i Australien tillsammans, jag, Mita och Farnaz och nu bor vi allihpa i Stockholm och kan träffas, tänk hur livet kan vara. Jag är så glad att vi fått kontakt igen efter alla år. Vi kollade på gamla kort idag och insåg hur unga och snygga vi var på den tiden, smala och solbrända med solblekt hår, och då klagade vi bara på hur feta vi var!!!! Arrrghhhh, om han hade vetat då hur man skulle se ut idag då hade man hållit tyst och njutit istället!
.
Nej nu måste jag sova, har precis städat upp här hemma och det är dags för sängen. Zzzzzzzzzz!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0