Mysfredag!

Harry sover sin förmiddagstupplur och jag har varit ner i källaren och tagit upp vagnen till ytterdörren, färdig för dagens bravader. Vi har läst en bok i sängen, ätit frukost tillsammans och lekt på golvet (försökt lära Harry krypa men han fattar inte riktigt hur man trycker sig framåt med benen) och så snart bär det av på babyrytmik i Liljeholmskajen. Där sjunger vi och spelar och dansar med våra bebisar i det lilla kyrkcafeet med utsikt över Mälaren, det är så himla mysigt! Sedan fikar vi och pratar medan bebisarna leker eller äter lunch (Harry äter, han är den enda som äter så sen lunch).
.
Efterråt går vi antingen till den Engelska öppna förskolan, en kort promenad över bron till Hornstull eller så går vi runt lite i affärer och promenerar hem i höstsolen. Sedan sover Harry medan jag förbereder hans middag och så far jag iväg på akupunktur. Ikväll blir det pizza och mys i soffan och så bär det av till Andy och Marit imorgon. Ska bli riktigt mysigt att ses igen! ♥
.
Jag älskar Fredagar! :)
.
Här är Harry och hans polare för någon Fredag sedan efter babyrytmiken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0