Så trött!

Sitter och halvsover i soffan och irriterar mig lite på det här med Halloween. Facebook är bara fullspäckad med foton och kommentarer av olika partyn och vuxna som klär ut sig mer än barnen och tar kort på den ena som ser löjligare ut än den andra. SUCK! Visst, jag har varit på ett och annat halloween party och jag gillar maskerader, men nu börjar det här med just Halloween gå lite väl långt?
.
Zzzzzz. Kanske jag är så lättretad för att jag är så himlans trött! Har varit på promenad vid sjön i Liljeholmen, hos akupunktören (går fem dagar i streck igen och min rygg ser ännu värre ut än sist - folk bara stirrade på babysimmet ikväll) och ja, som just sagt, på babysim. Och sedan haft tvättstugan. Åh, jag vill bara sova. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0