Söndag kväll....

....och jag sitter ensam uppe som vanligt nattuggla som jag är. Mina pojkar sover. Sitter och pustar ut efter en stressig helg, men mysig på samma gång. Igår var det stor-handling, akupunktur och middagsgäster i form av Claudia, Martin och Oliver och idag akupuntur och sedan hem och höststäda med grannarna ute på gården och avslutade med korvgrillning och fika som jag och Mark ordnat. I kväll var vi helt sluta allihopa, jag, Mark och Harry. Som tur var så tog Harry det här med tidsomställningen riktigt bra!
.
Här är Harry i Fredags med sin nya tjej Tova. Hon började med att ge Harry en kärlekgåva....
.
Som ledde till en puss....
.
Som Harry uppskattade väldigt mycket! Ehhhhh... tjejbaciller!!
.
Så fick polarna Harry och Oliver hänga tillsammans. Så fort föräldrarna tittade bort så hittade de på hyss och här har de t.o.m bytt NAPP med varandra! Hur gick det till????
.
Sedan skulle pappa Mark läsa en bok. Om ni någonsin läst boken om Tummens mamma som slutar röka så kan vi ju bara informera om att det måste vara den mest ologiska bok man KAN läsa för barn... ha ha ha! Läs den så får ni se vad jag menar!
.
Åsså ska det ju läras att krypa. Inte lätt dock när man fastnar överallt!
.
Så avslutades helgen med lite blåbärspuree! Och lillemannen har börjat känna på maten så försiktigt och sedan så vips, finns den överallt! :)


Kommentarer
Mattis

Har ni fått boken av mamma? HAr läst den för kidsen hemma hos henne nån gång och den är ju hemsk. FY!

2011-10-31 @ 07:50:46
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Jesisca

Jag har också den boken. Jenny tyckte om den ett tag, men har aldrig varit direkt förtjust i den:)

2011-10-31 @ 20:11:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0