Stick mig, ge mig glasbubblor, gör vad som helst bara jag blir bra! :)

Igår var det dags för behandling nummer 3 hos Dr Nie. Fick ligga i ett nytt rum och när jag fått min första omgång nålar och slumrat till så kom hon plötsligt in med en låda med runda glasburkar i. Så tände hon eld i dem med en gaständare och sög fast dem på ryggen, superhäftigt var det och kändes ganska skumt. Jag frågade vad hon gjorde men hon sa bara 'för värken', kanske lika bra man inte frågar så mycket... Fick ligga där med de stora glasblåsorna på ryggen och mot all förmodan somnade jag om! Va? Vad har hänt med mig, jag som aldrig somnar så där bara!? Är det värmen och tystheten där inne eller något slags lugn man bara känner av och inte kan förklara?
.
Efter ett tag fick jag vända på mig och fick nålar över hela framsidan och den på vänster arm gjorde så himla ont och när jag sedan frågade henne varför så sa hon att den jobbade på mitt låga blodtryck - fantastiskt va! Innan jag var klar fick jag lite massage på min onda rygg och kände mig riktigt bra när jag gick därifrån.
.
Idag har vi varit och träffat Anna och Alba och nu ska jag snart laga middag och iväg till doktorn igen.
.
Här är min rygg som den ser ut nu! Har blåmärken och sticksår överallt men det är det kanske värt. :)


Kommentarer
Maria

Huga! Men hjälper det så är det väl värt det!

Kram

2011-10-21 @ 22:10:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0