Trött

Åh jag är så trött! Känns inte som jag har  ork att ens skriva, ögonen svider. Har haft en härlig helg med min mamma och sedan igår satt jag och Mark uppe och pratade tills långt in på natten.... det var ju välbehövligt om man säger så.... Men har man en bebis då får man ta sviterna dagen efter och jag har lagt mig så sent nu hela helgen och det känns. Idag känner jag nog mest bara för att inte göra någonting, bara se på Idol och True Talent som jag spelat in och slappa i pyjamas, men jag tänkte nog ta mig till öppna förskolan med Harry på sångstund och sedan är det säsongens första babysim ikväll. Nya badbrallor inhandlade till lillpojken också, eftersom rumpan är så RUND! ;)
.
Här är min nya kamera också! Jag ÄLSKAR DEN!!!!!! Önskar jag hade den redan när Harry föddes. Lite nya snygga bilder kommer när jag har lite mer energi.
.
Digitalkameror - Kompakta Panasonic Lumix DMC-LX5 svart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0