Glad Påsk!

GLAD PÅSK ALLIHOPA!!
.
Här hos the Onkens går tiden så fort! Jag har färdats mellan London, Moskva och Tokyo och nu är jag hemma i hemmets lugna vrå med mina älsklingar och påsk-myser! Vi ska fira Australiensisk långfredag och sedan Svensk påsk imorgon. Ska också ta oss en lekträff med våra vänner i föräldragruppen, blir något fika på stan.
.
Ha en bra helg allihopa!
.
Här är min älskade lilla påskkärring!
Här är min favorit påskkärring som jag fått av farmor. Jag saknar henne så, speciellt vid påsk eftersom den högtiden hör ihop med henne. ♥ Det är hon som skrivit lappen på hatten också, hi hi!


Kommentarer
Fadern

Vilken fin "Påskgubbe" som äter glass.

Glad påsk på er alla.

2012-04-06 @ 21:20:18
malin

glad påsk fina familjen Onken :) kram

2012-04-06 @ 22:44:23
URL: http://mallafors.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0