Lagos, Nigeria

Flyget till Nigeria kan inte beskrivas i ord men jag kan prova mig fram. :) Proppfullt, svettigt, Nigerianer som drar en i skjortan, 'Anna, Anna, Anna, excuse me, helloooooooooo', hela dagen. 'Give me water, give me wine, I don't like potatoes, I only eat rice, I only drink hot water, give me biscuits my son doesn't eat food', 'pssssssst pssssst', 'give me duty free, I want to buy tax free now!, pay in dollars, I have cash!'
.
Man vill bara stalla sig upp i mitten av kabinen och skrika: 'Help me!! Get me out of here! Let me eat lunch, I am going to faint! Let me sleep! Leave me alone for a second so I at least can have a wee!'
.
Men bet ihop och tillslut kom jag till hotellet, helt slut. Fick vila mig, och med migranen som foljde fick jag sova i 16 timmar!!! Bara vaknade en endaste gang och gick pa toa, tog en till Imigran, och soooooooooooooooooooov. Till klockan var 16.00. Gick till poolen, svettades som en gris, gick in, ska nu lasa min bok och vila innan jag far tillbaka i natt. Tur att jag fick sova eftersom det nu blir en till natt helt utan somn pa flygen tillbaka till London.
.
Medan ni sover hemma i era trygga sangar jobbar jag som en svettig griiiiis pa flyget! Tank pa mig da. :)
.
Godnatt!



Kommentarer
Monica

Naturligtvis tänker vi på STACKARS DEJ ( hahahahaha)LÄNGTAR TILLS VI SES. KRAMIZ från Londondimman i Sundsvall

2012-04-11 @ 19:04:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0