Puben

Sitter i crew-loungen i hotellet i London.... bor har mellan mina USA-resor. Har precis varit ute i puben med min underbara kompis Dana och atit god thaimat. Mmmmm. Vi satt i den gamla engelska puben och pratade en massa tjejprat, och drack lite god lager. Precis som det ska vara i London. Man maste ju passa pa medan man kan.... 

Kom tillbaka fran Atlanta idag och imorgon far vi till New York. I loooove New York, det kanns alltid lika overkligt och faschinerande att vandra genom Manhattans gator och ta in allt. Har inte varit dit pa 2 hela ar!!
.
Men imorgon ska jag forst skynda mig in till Hammersmith och shoppa lite och hamta ut lite medicin.
.
Busy busy. Bra att ha fullt upp sa att tiden kan skynda sig och jag kan komma hem till mina pojkar snart! ;)



Kommentarer
Moster Malin The One and The Only

FYYYYYYYYYYYYYYY VAD AVIS JAG BLIR, ÄR!!! VILL TILL HAMMERSMITH OCH NEW YORK....

2012-04-26 @ 20:32:00
URL: http://moalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0