Vill inte!!

Har haft en underbar vecka i Sundsvall, sedan en mysig helg hemma i Stockholm. Det är underbart att få vara tillsammans hela familjen. Harry har också lärt sig gå själv!!!!! Åh vad stolta vi är allihopa. Han vet så mycket, mycket mer än vi förstår.
.
Idag var det städdag med föreningen också och korvgrillning. Jobbigt med regn och svinkallt väder bara. Jag gillar verkligen inte våren.... varje år är det samma sak. Kallt, fult ute och grått.
.
Hur som helst, nu är väskan packad, klockan ställd på 4.00 och imorgonbitti bär det iväg till USA i sex dagar. Ångesten, vill-inte-känslan har börjat växa kraftigt. Så otroligt, oerhört svårt att lämna Harry. Varje gång känns det mer ångestladdat, fast egentligen känns det nog lika varje gång.
.
Min älskade unge, vem hade trott att det skulle bli så svårt? Så många jobbiga skuldkänslor blandat med den största kärlek jag någonsin kännt. Så stark längtan efter att få hålla honom och få vara nära honom. Varje stund jag är med honom tar jag vara på till max, så kanske det är en fördel med mitt jobb iaf? Att inte ta något för givet utan njuta av varje sekund!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0