Galna Bangalore!

Javisst, jag e i Indien! Flyget hit var ett av de flygen som man bara ser pa filmer i TVn o laser om i tidningarna. Ett par gjorde 'vad de nu gjorde' inne pa toaletten i business class medan jag och CSDn (cabin managern) bankade pa dorren. En annan indisk man var sa full att han drog upp gylfen och...... ja, resten kan jag inte ens skriva om i bloggen!! Han gjorde det igen och igen tills polisen fick komma till gaten i Bangalore och arrestera honom. Satt inte still en sekund forutom under min rast och var helt slut nar vi kom till hotellet i morse.
.
Men ibland kan det vara vart det....har precis kommit in fran att ha legat vid poolen i 30 graders sol i flera timmar, last mina skvallerblaskor och simmat i det svala vattnet. Inte helt fel pa en Mandag! ;)
.
Nu ska jag ringa roomservice och be om en curry sedan ga pa massage, hi hi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0