Ledigt o loving it!

Åh vad det är skönt att vara ledig! Vi spenderar dagarna med att träffa vänner, vila upp lilla förkylda Harry, öva oss på att gå och klättra, gå på öppna förskolan, fira Åsa som fyllt år och idag ska vi till Liljeholmens öppna förskola och leka med Elton, Harrys kompis.
.
Känns så härligt! Ska åka till Kapstaden nästa vecka sedan är jag ledig i nio dagar igen och vi ska upp till Sundsvall sedan Solberg och pimpla och åka skoter! Det är lätt att försöka förtränga jobbet just nu, när jag är på min 'part time week off'. Harry är väldigt mammig just nu och vill bara vara med mig hela tiden, han sitter fast vid min höft nästan vad jag än är. Mysigt men samtidigt lite frustrerande ibland när man t.e.x vill gå på toa!
.
Här är vår buspojke! Visst har han blivit stor!
Rischoklad är mums!!


Kommentarer
mor

oj, vad han har blivit stor o allvarlig

2012-02-21 @ 22:24:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0