Nattprat

11 dagar senare och det kryper sig på......sakta men säkert. Nya passet upphämtat, checkat in. Väskan INTE packad.... men imorgon bär det iväg till London och Kapstaden i sex dagar. Fattar ni - SEX dagar utan min lilla kille! Åh. Men jag har iaf en ny bikini och en bok med mig för poolen. Och jag ska äta god stek o dricka vin. Och jag ska sola mig. Men fast man försöker känna sig positiv gnager det dåliga samvetet.
.
Har iaf haft underbara dagar tillsammans. Träffat massa vänner. Speciellt mysigt var det idag när vi var o fikade på Winterviken med föräldragruppen, det var sååååååå mysigt!! Harry hade så kul med de andra också, hjärtat, han kan snart gå. Han älskar dessutom melodifestivalen, och att bada, och godis. ♥ Han har sån personlighet och är så rolig!
.
Måste bara säga att jag gillade Danny ikväll. Men Sean Banan borde vinna hela grejen -  I loooove it!
.
Stora kramar till min kära lillasyster också som ligger på sjukhuset. Snart får jag åka upp och ge henne en stor kram. ♥ Tänker på dig Mattis och dina pojkar.


Kommentarer
mamma

Ha det så bra, vi ses snart, krama Harry från mormor

2012-02-26 @ 22:00:34
malin

tur att sex dagar går fort... om man skyndar sig :)kram på dig (och hälsa Matilda, jag vet inte vad som hänt men hälsa henne "krya på" från mig)

2012-02-27 @ 19:17:53
URL: http://mallafors.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0