Vår!

Våren är här, jippiii! Synd bara att det är så fult ute tills löven börjar titta fram.... men det är smällar man får ta om man ska bo uppe i Norden. Vi har haft en riktigt mysig vecka ihop. Långa promenader, lek i parken (tyvärr gillar inte Harry att gunga...hm!) och picnic i den inte allt för varma vinden. Allra roligast är dock att få åka på IKEA och äta god mat och leka i deras roliga möbler och rutschkanor. :) Idag var vi även ute i Bromma blocks och fikade med våra vänner Claudia, Martin och Oliver och de har ett lekland mitt i shopping-centret vilket Harry hade jätteroligt i.
.
Känner mig dock väldigt trött eftersom Harry vaknar vid 4.45- 5 på morgnarna nu för tiden. INTE ROLIGT! :(
.
Mamma, kan vi köpa den här soffan?
Oh vad den är härlig!
Men nu räcker det mamma, kan vi sticka härifrån eller? Jag vill ha köttbullar!!
Kanske jag kan få en egen stol mamma?
Harry och hans vän Alexander har jättekul på babyrytmiken i Fredags....
Kul med pappa i Midsommarkransens park
Och med mamma i Liljeholmskajen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0