38 veckor....

....gången och jättetungt. Svårt att kliva upp ur soffa, säng och från stolar, svårt att gå i trappor. Ingen energi. Vill helst ligga i sängen. Längtar tills jag ska sova varje kväll (vad har hänt med nattugglan???). Tog mig i alla fall ut idag till Åsa uppe i Sollentuna som också är precis lika höggravid som mig, hade en riktigt givande dag med henne och min andra kompis Åsa (icke gravid). Vi satt och pratade mest om sex.... ;) Typiskt tjejer! Nu sitter jag dock här med migrän och mår riktigt illa, migrändag 2. Fick i alla fall min anti-allahjärtansdag-man att köpa mig lite Lindt choklad. Det är nog det mest romantiska han gjort på alla hjärtansdag men jag håller med faktiskt, tycker det är lite överdrivet det där med presenter och grejer. Men choklad kan aldrig bli fel, speciellt de där runda kulorna från Lindt med vit choklad. Mums!!!!


Kommentarer
Crixan

Hehe trodde jag var en ensam anti-alla-hjärtansdags firare! härligt att höra att det finns fler!
Dock så vart jag jätte glad i år, maken hade med sig en burk med piller då han kom hem, härligare present än choklad tillochmed *skrattar* (fyi det var mina piller, han gick på apoteket åt mig efter jobbet)

Förstår inte varför man bara ska "fira" en dag så där, här hemma så är det de små sakerna som räknas och vi kan pampa till det lite nu och då och hur många gånger som helst under årets gång :)

Btw, är det inte dags för mini att kika ut snart??? :D

2013-02-15 @ 04:49:18
URL: http://bustjejan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0