Älskade mamma!!

Min äääääälskade mamma har kommit tillbaka för att tillbringa några dagar med oss igen! Hon är en ängel! Jag har kännt mig så nervös för att inte ha någon hjälp ifall värkarna skulle sätta igång och mått ganska dåligt nu på slutet och eftersom det kändes så mycket tryggare när hon var här och hjälpte oss med Harry och fick mig på bättre humör för ett par veckor sedan så kom hon tillbaka. På Fredag kommer ju Marks föräldrar från Australien för att vara med oss och det känns också skönt. Nu är jag verkligen i sluttampen på graviditeten och jag längtar tills bebisen är ute och hemma hos oss. Hoppas ni alla ber för mig att allt ska gå bra när det väl händer, för jag är SÅ nervös!! Nej nu är det dags att äta hembakta semlor. .Vi har så mysigt när mamma är här, hon leker och läser för honom och vi har lagat mat tillsammans och bakat. SÅ HÄRLIGT! :)


Kommentarer
Maria

Åh, så spännande det är, bebisen kan ju vilja komma ut när som helst nu! Allt kommer att gå så bra för er. Kram kram

2013-02-23 @ 17:08:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0