Beroende av Semlor!

Dagarna går och det händer inte så mycket.... Mark får inte jobba så mycket just nu så vi försöker få saker gjorda hemma - mycket behövligt! :) Harry går på dagis och det är inte ofta vi har 'barnvakt' och kan fixa grejer tillsammans såhär. Ibland får jag dåligt samvete att han går på dagis när vi är hemma men han har ju sina rutiner där och har så roligt. Så idag blir det nog till att fortsätta städa badrummet, rensa lite grejer och sedan äta en SEMLA! Mmmmm, trots mitt ständiga illamående för mat i allmänhet så är jag beroende av semlor. Tyvärr orkar jag inte med så mycket nu för tiden förrän jag måste sätta mig ner igen med alla gravidkrämpor. Ska se om det går att fixa denna blogg också, så man kan lägga in lite bilder snart?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0