Bilbyten! :)

Vet inte vad det tagit åt bloggen men kan inte lägga in några bilder alls. Hade ett par på mamma och Harry och min gravidmage vecka 37 (som nu gått in i vecka 38). . Sitter och känner mig extremt trött! Mark får inte jobba så mycket just nu tyvärr men å andra sidan har vi istället fått ganska mycket gjort i veckan. Mamma var ju här - underbart - och sedan har vi både köpt och sålt bilar! Köpte en Ford Mondeo kombi av grannen och har haft den inne på kemtvätt invändigt och sedan sålde vi vår gamla skrotiga Skoda på blocket igår. Vi åkte till biltema i morse och åhhhhh vad lyxigt det kändes att åka i en riktig bil!! Med centrallås och allt, hi hi. . Nu sover Harry och Mark är ute och handlar så jag ska ta och vila lite medan det är tyst i huset. Känner mig helt slut efter ett varv på biltema....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0