Min kära mamma på besök!

Har inte hunnit/orkat skriva så mycket på sistone.... Har varit mycket som hänt. Förra veckan åkte jag in till förlossningen sent en kväll med förvärkar, men det var 'falskt alarm' och sedan har jag mått allmänt dåligt (illa) men emellanåt har vi haft lite trevligt med vänner trots allt, så inte bara negativt. Nu är min mamma här några dagar - så himla härligt!! Hon får mig på andra tankar, må mycket bättre och jag önskar att hon kunde stanna flera veckor. :) Det enda som gör mig stressad just nu är att hon bara vill städa och tvätta hela tiden. Jag vet att hon bara vill hjälpa till men jag tror vi båda kan behöva lite vila, och inte stress! Men så är min mamma, hon kan inte sitta still om inte nyheterna är på TV. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0