Allvarligt.....

..........talat. Vad är det här? Klockan är 14.21 och jag har precis orkar kravla in mig själv in och ur duschen och nu sitter jag här i soffan och vill bara somna om. Efter jag lämnat Harry på dagis gick jag och la mig och SOV!! Zzzzzz. Fick ställa klockan för att ens vakna någon gång idag. Nästan all snö är borta, det är så mörkt. Det är vidrigt och halt. Jag kan knappt gå på isen utanför med mina gravidkrämpor. Jag vill bara läsa en bok och inte göra någonting alls. Så.... jag läste en par sidor i 'Femtio nyanser av honom' som jag fick av Malin och nu vill jag inte sluta.... 
 
Är man en dålig människa om disken får stå kvar, mannen sliter på jobbet, sonen går på dagis och själv ligger man i sängen och läser en sliskig bok och äter dajm?
 
Har stulit en bild av www.moalins.blogg.se från nyår. Tyckte den var så rolig! 
 
 
 


Kommentarer
Mattis

Började också läsa den igår, är helt fast!
Fick sluta läsa när barnen sa att de ville ha frukost. ;)

2013-01-07 @ 14:31:47
URL: http://annamatildas.blogg.se
Johan Ruda

Nej, det är du verkligen inte! Du tillverkar ju en människa!

2013-01-07 @ 15:49:07
URL: http://www.johanruda.tk
Crixan

Haha ligg och läs med gott samvete!!! och va fasen, disken kommer nog inte att rymma (tyvärr?)
50 Nyanser...om du tycker de böckerna är bra så MÅSTE du ge dig på att läsa The Original Sinners!!! (Tiffany Reisz) dom tre böckerna är i samma stuk fast SÅÅÅÅ mycket bättre skrivna och SÅÅÅ mycket bättre story :P

2013-01-08 @ 06:16:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0