Gott med kaffe!

Harrys andra natt i sitt 'nya' rum och sin stoooora säng hägrar. Spjälsängen är isärplockad och står i förrådet. Första natten gick bra, han somnade glatt (fast jag låg bredvid såklart) sedan sov han ensam till klockan 3 då jag hörde lite gnäll och gick och hämtade in honom till oss. Kan ju erkänna att jag inte riktigt kunde sova förrän han låg i vår säng. Får se hur det går ikväll..... 
 
Har varit och shoppat idag, en sprillans ny kaffe-maskin! Äntligen!! TACK KÄRA PAPPA för julklapps-pengarna!! Nu behöver vi bara trycka på en knapp så får vi gott espresso-kaffe och så köpte jag en massagedyna som man har i soffan, en sån jag önskat mig i tre års tid. Fick pengar av kära mormor och pappa när jag fyllde år så äääääääntligen kunde jag unna mig en. Mark var ledig idag och Harry var på dagis så vi kunde städa och åka ut och shoppa lite alldeles ensamma. En del av mig fick dåligt samvete medan en annan sa till mig själv att det kan vara bra att få några timmar tillsammans, eftersom vi aldrig har barnvakt i närheten. :)
 
Har också varit och ätit pizza med Åsa, vi hade riktigt mycket att surra om efter jul, nyår och hennes nya dejt.... ;) 
 
Tyvärr har Mark lite ont i magen efter allt kaffe han drack idag.... ha ha ha! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0