Harry 2 år!

För två år sedan låg jag i förlossningsrum 3 på Huddinge sjukhus med en epidural i ryggen. Vid det här laget var jag nog ganska glad och bedövningen hade tagit fart så jag slapp de där allra värsta värkarna. Jag visste dock inte vad som låg framför mig, en timmes krystandes och kämpande, men det var värt varendag minut. Klockan 16.11 föddes han.
 
Idag har vi världens finaste lilla kille i våra liv. Han är så rolig, pratar heeeeeeeela tiden och vill alltid få sin vilja fram. Han charmar oss med sin otroliga personlighet och lär sig nya saker varje dag. Han är gosig, glad, busig och ibland väldigt mammig och pappig. 
 
Och snart ska han bli storebror. Vår lilla kille som alldeles nyss låg helt nyfödd på mitt bröst. 
 
GRATTIS HARRY!! Vi älskar dig mer än allt på hela jorden! 
 


Kommentarer
Morfar

Grattis Harry på 2-års dagen. Kramar från Morfar och Monica.

2013-01-08 @ 19:44:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0