Tisdagspladder

Okej, så jag har beställt boken 'Föda utan rädsla' som ska vara bra och se om jag får bort denna skräck.... tack också för lugnande kommentarer Mattis och Elisabeth! Detta tar dock över min vardag just nu, denna skräck som bara inte försvinner. Usch.... kan inte tänka på så mycket annat.
 
Helgen som var, var dock rätt bra. Lördagen firades med kalas för Harry, fick också träffa Åsas nya kille Martin :) och sedan var jag på en underbar tjej-middag hos Hanna med mamma-gruppen. Dessa tjejer jag fått turen att träffa är underbara. Vi satt och pratade till efter midnatt och egentligen ville vi inte ens åka hem då men var tvugna. 
 
I Söndags höll vi på att förbereda ännu ett kalas för Harry när jag började må riktigt dåligt! Såklart hade jag blivit smittad av stackars Mattis som var här och hade magsjuka Torsdags.... Jag fick magkramer, spykänslor och kände mig så dålig att vi fick ställa in kalaset och frysa in tårtor och cupcakes. Snyft. Ska försöka göra om det på Lördag och se hur det går då.
 
Nu är jag dock piggare och orkade t.o.m åka på babysång med Harry på kyrkan igår, oj vad kul vi hade det!
 
Hoppas bara jag får denna bok snaaaaaaaart!!
Föda utan rädsla
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0